Eftervård

Mitra

Trådstartare
Jag har ett litet problem. När jag har varit inne och tränat på banan så är det som förgjort att försöka få rent vagn, skydd m.m. Från den där "extra" hinnan som det blir av den saltmättade grusen.

Den vanliga "skiten" är det inget problem att få bort men de ser så matta och tråkiga ut som om de hade en gråhinna.

Är det någon som har ett bra knep att få bort det med?

Vet att tråden säkert skulle vara någon annan stans men eftersom det bara är travfolk som råkar ut för det så provade jag att lägga den här.

Sv: Eftervård

Spontant tänker jag på diskmedel. Har dock ingen aning om det funkar men det kan ju vara värt att prova. Kanske hälla i högtryckstvätten och spola av vagnen?

Sv: Eftervård

Jag kör med såpa till att.Funkar alldeles utmärkt.Som hästschampoo,att tvätta vagnen,selen,skydden ect.,ect.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 193
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
16 909
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 236
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 990
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama