Efterlyser thermobyxa

voltis

Trådstartare
Min kompis köpte ett par förra året på Börjes, märke catmandoo. Provade dem nyligen hos henne och de var precis sådana jag sökt efter! Mjuka och följsamma!
MEN de verkar inte sälja dem i år, finns inte på hemsida
. Ngn som vet om de finns att få tag på någonstans?
(eller ngn som vill sälja sina? ;))

Jag har ett par helskodda thermo ridbyxor från Börjes men mitt märke heter Kingston och är jättesköna ändå.. :D

:banana:

Jo har sett dem på deras hemsida.. men de är ju inte samma , och jag gillde verkligen hennes :D Därför föröker jag först ta reda på om de kan finnas ngn stans, innan jag köper några andra hehe.

Tack iaf!

Jag har ett par mörkblå av märket Catmando i storlek 42. Dom är helt nya och bara provade. Fick dom i present, men dom är för små.
Men dom verkar vara mjuka och jättesköna.
Vad behöver du för storlek?

Liknande trådar

Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
664
Senast: YlvaG
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 206
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 748

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka