Effekter av träning

Är det någon som använder sig av "Gympa med Sofia" programmen? Vad tycker ni om dem?
Jag har börjat lite grann. Tycker de är bra. Tillräckligt korta för att man ska göra dem och går att göra lättare/svårare utifrån sina egna förutsättningar. Har en kompis som tränar aktivt på gym men ändå tycker hon får något ut av programmet.

• Gilla
Reactions: tgd
Tack för påminnelsen om Jympa med Sofia! Jag sitter hemma ganska mycket och det känns som en perfekt grej att köra på typ lunchrasten för att komma ifrån jobbet och röra lite på sig :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 472
Senast: Lisen82
·
Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
619
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
250
Senast: Luff
·
Kropp & Själ ...hur började era symptom? Och hur gamla var ni? Jag har de senaste två åren fått värk i fingrarna från och till, speciellt när det är...
Svar
1
· Visningar
241
Senast: Norma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Valp 2024