Effekter av träning

Är det någon som använder sig av "Gympa med Sofia" programmen? Vad tycker ni om dem?
Jag har börjat lite grann. Tycker de är bra. Tillräckligt korta för att man ska göra dem och går att göra lättare/svårare utifrån sina egna förutsättningar. Har en kompis som tränar aktivt på gym men ändå tycker hon får något ut av programmet.
 
  • Gilla
Reactions: tgd
Tack för påminnelsen om Jympa med Sofia! Jag sitter hemma ganska mycket och det känns som en perfekt grej att köra på typ lunchrasten för att komma ifrån jobbet och röra lite på sig :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
567
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
654
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 861
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 544
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp