Effekter av träning

Är det någon som använder sig av "Gympa med Sofia" programmen? Vad tycker ni om dem?
Jag har börjat lite grann. Tycker de är bra. Tillräckligt korta för att man ska göra dem och går att göra lättare/svårare utifrån sina egna förutsättningar. Har en kompis som tränar aktivt på gym men ändå tycker hon får något ut av programmet.

• Gilla
Reactions: tgd
Tack för påminnelsen om Jympa med Sofia! Jag sitter hemma ganska mycket och det känns som en perfekt grej att köra på typ lunchrasten för att komma ifrån jobbet och röra lite på sig :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 136
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
571
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
718
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30