K

Kolsyrad

är det svårt? vad handlar dom olkia modulerna om egentligen?

ska göra trean, såg att den var om word iallafall
 
Sv: Ecdl

M1 - Allmän IT-kunskap
M2 - Operativsystem och filhantering
M3 - Ordbehandling
M4 - Kalkylering
M5 - Databaser/List- och registerhantering
M6 - Presentation
M7 - Information och kommunikation

Testen är, om du ursäktar språket, aslätta. Nivån är satt på "här är powerknappen". Visserligen är jag en mycket van datoranvändare, men dock, jag fixade hela ECDL på tre lektioner allt som allt utan att ens öppna böckerna och utan att egentligen kunna ett crap om vare sig Excel eller databaser. :eek:
 
Sv: Ecdl

alltså jag körde i gång word skivan nu, tror jag tänker skriva imorgon eller något,, det var ju aslätt...
 
Sv: Ecdl

Har kört hela Ecdl och fortsatte på Advanced Excel och Advanced Word, jag tycker allt var relativt lätt. Roligt var det också! :banana:
 
Sv: Ecdl

Tja det ska ju vara basic men att det var så basicn är jag gjorde de får några år sen trodde man aldrig :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 544
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
5 894
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 002
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp