Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
På Easyboots så må man lage (borre) hull i sålen på bootsene og skru brodder inn. Det går å ta de av igjen, men da blir hullet der, jeg fylte silikon i hullene. De bruker å ha tre brodder i, men jeg syns det er best med fire. Du kan lese mer om Easyboots her http://www.tofshesteutstyr.no/HW0304EB.htm
tänkte samma sak .. de är inte så dyra men frågan är om de är bara skit eller om de är bra... om de är skit köper man ju hälre bättre och dyrare man vill ju att det ska fungera
Easy bootsen är så vitt jag vet de billigaste som finns på marknaden. Jag har använt mina i någon månad nu, de är enkla att ta av och på och jag har inte tappat någon ännu. Jag har dock inte provat att brodda dem ännu.
Jag gillar inte riktigt sättet som easybootsen sitter fast på, de har metallpiggar som hakar fast i hovväggen. Borde slita en del om man ska använda dom regelbundet vid ridning.
Skola & Jobb Jag hade absolut tagit det med HR. Hans beteende kan ju faktiskt orsaka en incident när han tar fokus från någons uppgift. Sedan är det...
Hundträning Samma här! Om det ens är en gång var 3e månad😅 när vi är på träning/tävling och möter massor med hundar är det aldrig några problem. Men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.