E - vitamin!!!

Clancy

Trådstartare
Vilken är den mest prisvärda E - vitaminen?? Menar då pris/dagsgiva och inte bara literpriset. Får gärna innehålla selen.
Har tidigare gett en sort i form av en flytande gul vätska, kommer inte ihåg namnet... (någon aning??) funkade bra men kanske det finns både bättre och billigare alternativ!!

Sv: E - vitamin!!!

Jag ger tokosel, det enda jag sett nån effekt av,
inte billigt, men drygt eftersom man bara ger ett mått/1 gång per vecka.

Jag ger tokosel, det enda jag sett nån effekt av,
inte billigt, men drygt eftersom man bara ger ett mått/1 gång per vecka.

Hmm, funderade faktiskt på att skaffa det! Men funkar det lika bra att bara ge 1 gång/vecka som att ge varje dag när jag ger i muskleluppbyggande syfte??

Hmm, funderade faktiskt på att skaffa det! Men funkar det lika bra att bara ge 1 gång/vecka som att ge varje dag när jag ger i muskleluppbyggande syfte??

Ja, alltså för min del har det funkat bra tillsamans med foder med bra protein i (antingen bra protein i grovfodret eller stödfodrat med lucern hackat strå och/eller Kraffts groov 125) och kanske nån dl rapsolja om man behöver extra.

Jag tror att tokosel är så hög mängd e-vit i, att det räcker med en gång i veckan, mot för de som kanske är väldigt billiga att köpa men är lite utspädda istället, om du förstår hur jag menar.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har funderingar kring hur jag ska få i mina hästar mineraler på ett bra sätt. Jag vill inte ha någon diskussion kring att analysera...
2
Svar
22
· Visningar
1 717
Katthälsa Min katt är överviktig. Min plan var att utesluta torrfodret helt och enbart ge blötmat, men jag har märkt de senaste dagarna att katten...
Svar
10
· Visningar
2 031
Senast: MJLee
·
Foder & Strö Vad ger ni för rena selentillskott, selen med e-vitamin respektive rena e-vitamintillskott? Behövs det senare ens? Är ni nöjda? Min...
2
Svar
39
· Visningar
8 689
Övr. Hund Vill börja med att skriva, att detta är bara en diskussionstråd, inte, vilket foder är bäst. Det finns ju en uppsjö av foder av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
13 623
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka