Haemoglobin
Trådstartare
Jag är inte rökare. Min pojkvän är dessvärre det och försöker verkligen sluta för min skull (och sin egna såklart). Han har trappat ner rätt så bra sen januari och jag ger honom så mycket stöd som möjligt - utan att vara jobbig och gnällig, pga. avskyr det + kontraproduktivt.
Till saken, han fyller år i april och min tanke är att jag ska underlätta det ännu mer genom att köpa ett fancy kit med E-cigg till honom + vätska med bla. kaffesmak (han älskar kaffe).
Vad har ni för erfarenheter gällande E-cigg? Blir man slapp och skiter i att försöka sluta eller blir det lättare att avstå från nikotin? Är E-cigg tillräckligt bra substitut så man ''nöjer'' sig som 'normal' rökare?
Vet att det är individuellt, men era åsikter är viktiga!
Till saken, han fyller år i april och min tanke är att jag ska underlätta det ännu mer genom att köpa ett fancy kit med E-cigg till honom + vätska med bla. kaffesmak (han älskar kaffe).
Vad har ni för erfarenheter gällande E-cigg? Blir man slapp och skiter i att försöka sluta eller blir det lättare att avstå från nikotin? Är E-cigg tillräckligt bra substitut så man ''nöjer'' sig som 'normal' rökare?
Vet att det är individuellt, men era åsikter är viktiga!
Senast ändrad: