Dyrt att tävla

Äsch va är ft veckan för något när du kan få umgås med mig, Bösefjösen, Knaperapan, Semlan, Roggan, Fru Kongo,Löken, Stress å resten?? Du kan förresten få va boss i sekretariatet när du ändå kommer

@Mabuse Fast på en liten tävlingsplats som vår så får vi aldrig så många starter. Hopptävlingarna går knappt ihop sig, i år har vi fixat fina hederspriser som vi tiggt ihop istället för anmavg åter pga att vi gått back flera år i rad annars. Domare, ÖD, och banbyggararvode äter upp det mesta av vinsten.

@settis v 29??? E du helt galen??? Då är det ju FÄLTTÄVLANSVECKAN

Aha, har ni kört anmälningsavgiften åter? Ja, då försvinner en hel del av vinsten förstås, vi kör alltid sponsrade hederspriser, så det som kostar är rosett och plakett. Det är ju inga jättepengar man får in, men det ger ett tillskott till klubben iaf, och vi kompenserar för de inställda lektionerna.

Liknande trådar

Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
11 852
Senast: Cambrie
·
Dressyr Ingen kritik mot någon, bara genuint intresserad av orsakerna samt en allmän debatt om hobbysportens konstnader, med utgångspunkt i...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 056
Senast: fio
·
Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur...
2
Svar
20
· Visningar
4 674
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Jag ska klistra in ett inlägg från en ridskola. Undrar vad ni tycker är 3.500 kr/månaden dyrt för en ryttarsatsning? Detta är vad som...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
9 105
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar