Dyr islandshäst?

Sv: Dyr islandshäst?

Han är så gooo vet du :D. Nej inte till salu. Ingen jätteflashig stam heller men kan tänka mig att sälja om vi kommer upp på tillräckligt många nollor ;). Nej det är han och jag skulle aldrig klara av att sälja.

Fast att den ligger ute på annons och är värd är inte samma sak... OM man lyckas sälja ettåringarna för 150.000 så är det en bra investering. Men man kan inte räkna med att sälja en ettåring för 150.000 per år!

Absolut inte, men nu har ägaren ju fått i stort sett alla av sina unghästar sålda till sådana priser, så köpare verkar det finnas :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 350
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 127
Senast: QueenLilith
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 425
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar