Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag har haft både den gamla versionen med en rund liten grej under hakan (typ som en pullarnosgrimma fast undertill liksom) och den nya versionen med en stor blaffig och klumpig platta som ska vara under hakanVad har ni för erfarenheter utav tränset? Har hört både bra och dåliga grejor, nyfiken eftersom nackstycket är såpass annorlunda.
Okej vad tråkigt, det är ju väldigt mycket pengar för ett träns. Som sedan många säger tappar funktionen då nackstycket glider fram.jag har haft både den gamla versionen med en rund liten grej under hakan (typ som en pullarnosgrimma fast undertill liksom) och den nya versionen med en stor blaffig och klumpig platta som ska vara under hakan
den gamla versionen med "pullar-plattan" funkade super för mina hästar. De trivdes kanon och nackstycket låg still. Men den nya versionen med den stora plattan undertill är hemsk. Inte en enda av hästarna jag provat det på gillar det. Hela passformen på den nya versionen är konstig. Jag rekommenderar det inte.