Dyon´s pullarträns

S

speedygirl

Finns det någon som har det eller funderar på att köpa det? Undrar om lädret är bra! Tänker mest då på det pullarträns som ligger runt 600:-.

Menar du detta?
eqlroxdelux.jpg

det har jag också funderat lite över :)

Ja det är det tränset! Tycker det är så himla fint. Hittade inte det i Göteborg när jag va där.

Det var problem med kvalitén på lädret, så Equality Line har nu låtit en annan leverantör sköta tillverkningen av GlenGordon Collection, första leveransen kommer i slutet av Juni.
De nya proverna ser jättefina ut.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som vet innebredden på de olika modellerna för Boj och Thule? Jag är lite osäker på vad allt heter och vad de finns i för...
Svar
2
· Visningar
367
Senast: Emiro
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
979
Senast: ako
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
441
Senast: Pegasus63
·
Utrustning Hejj! Jag ska köpa ett nytt pullarträns till min ponny och jag vet inte om jag ska ta cob eller full. Eftersom han har stort huvud så...
Svar
3
· Visningar
718
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka