cactuspower

Trådstartare
Vad kostar ett kg Dynavena Activ 100 resp. ett kg Dynavena mash?
Håller just nu på och pyttsar med både det ena och det andra och funderar på och gå över till ett helfoder i stället. Tycker Dynavena verkar som ett vettigt alternativ, men vill gärna ha prisuppgifter om vad ni ger per kg för activ 100 resp. mash , undrar även vad ni har för erfarenheter av fodret?

Sv: Dynavena

köper 25 kg säckar active '100 för 250 kr. blir det 10 kr/kg?

jag och hästarna är jättenöjda med fodret, det är väldigt uppskattat.

Jag hade det förut till min fyraåring, tror han hade 50' eller vad det hette, var så länge sedan ;s Det innehöll väldigt mycket fett och var jättebra för honom då han gick upp mycket i hull och blev jättefin, men dock blev han för pigg av det så det var bara att sluta med det :smirk: Annars tycker jag att det var ett väldigt bra foder.

Tack för prisuppgifterna. Det är ju ett ganska dyrt foder men verkar å andra sidan bra och utgifterna drar ju ändå i väg när man måste köpa ganska många olika fodermedel.. så det lutar väll åt att jag går över till Dynavena så småning om :) . Men har fortfarande kvar en del foder att göra slut med innan dess.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 525
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 063
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
519
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 709

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka