Allt. Hemsidan är ju redan befintlig, men jag vill ta över och lära mig att själv sköta den. Nu ska jag till jobbet, men skriver mer när jag kommer hem.
 
Men alltså, har du installerat programmet eller inte?
Har du sparat filerna du fick skickade till dig på datorn?
Du borde ha en installationsfil då som du klickar på så startar installationen.
 
Hemsidan hemtar du hem själv från servern där den ligger med ett ftp program. Du behöver adressen till servern, lösenord och användarnamn. Vilken version av DW har du? lite lättare att hjälpa när man vet vilken meny man ska gå efter
 
Mitt bästa tips är: Öppna hemsidan i dreamweaver. Börja testa själv! Det är så man lär sig!

Att bara skriva text och lägga in bilder är verkligen inte svårt, och det är väl mest det du kommer göra, eftersom din sida redan är färdig.

Annars är det här en toppenbra sida:

http://www.webdesignskolan.com
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
903
Senast: corzette
·
Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 682
Senast: Dimmoln
·
Kropp & Själ Nån här som gjort tandkorrektion via Dr Smile? Istället för Invisalign? I det här fallet vill de slipa en aning i framtandens kant för...
Svar
9
· Visningar
599
Senast: Kakis
·
IT & mobiler Jag är admin för jobbets Facebooksida och har stött på lite problem. Chefen, vars privata e-mail är kopplad till sidan, har slutat och...
Svar
11
· Visningar
517
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tvättstugedrama
  • Parfym
  • Vad gör vi? Del CCIII

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp