Dvärg schnauzer

falukorw

Trådstartare
Vilka här inne har dvärg schnauzer? De blir ju bara populärare och populärare dessa små godingar :love:

Varifrån kommer era?
Hur gamla är de?

Sv: Dvärg schnauzer

Jag (och mina föräldrar) har! :) (men det har väl ingen missat vid det här laget ;) ).

Izor kommer från Bakkeborgs och han fyller idag 11 veckor.

falukorw skrev:
Vilka här inne har dvärg schnauzer? De blir ju bara populärare och populärare dessa små godingar :love:

Varifrån kommer era?
Hur gamla är de?

Vår kommer från en kennel i Värmland. Han är nio månader. :) Svart/silver, kanske skall tilläggas.

Vår kommer från Norrbystrands kennel, söder om Umeå. Han är 13 veckor och svart. En riktigt mysig kille :love:.

Ska kanske säga vad jag har för vovve också!
En liten p&s tjej (Nikita)från Schnauzi-Hero's och så har jag en annan lite tik (Divina) därifrån på låns ganska så ofta.

mandalaki skrev:
Jag kan intyga att han är en liten dröm :love:

*smyger ut från Hund igen*

Tack! :o :love: :)

Ser ni? *vinkar ivrigt och pekar mot utsmygande mandalaki*

Jag har bevis! Vår lilla hund är en liten (svärmors)dröm. Hur många av er andra har bevis på att det ni säger är rätt?

;) :love:

Senast ändrad:

Jag har två peppar&salta gossar från kennel Forsis. Helt underbara hundar!
Jag undrar om det är samma Divina som min gamle Kajser fått valpar med? Heter hon möjligen Divina Diana?

sussisus skrev:
Jag (och mina föräldrar) har! :) (men det har väl ingen missat vid det här laget ;) ).

Izor kommer från Bakkeborgs och han fyller idag 11 veckor.

Glömde...
Izor är svart - med lite, lite vitt under hakan, på bröstet, på magen och under 2-3 tassar (men det växer väl bort? Hoppas inte det).

sussisus skrev:
Glömde...
Izor är svart - med lite, lite vitt under hakan, på bröstet, på magen och under 2-3 tassar (men det växer väl bort? Hoppas inte det).

Min har också lite vitt under hakan och en lite större vit strimma på bröstet. Uppfödaren sa att det brukar växa bort så jag hoppas på det.

prinsessfeminist skrev:
Tack! :o :love: :)

Ser ni? *vinkar ivrigt och pekar mot utsmygande mandalaki*

Jag har bevis! Vår lilla hund är en liten (svärmors)dröm. Hur många av er andra har bevis på att det ni säger är rätt?

;) :love:

Den här charmar de flesta han träffat!
Izor023Izorsitterfint050613.jpg

Jag har 3 stycken svart & silver.
Alla från Sågsvedjans Kennel utanför Borås.
Isac är 9 år, Ida 7 år och Happy 4 år. De är bäst! Helt underbara! :love:

Jodå, nog är det den Divina Diana :) Världens klokaste lilla dvärg det! Vda världen är liten ibland!

Vet du möjligen hur det är med hennes valpar efter Kajser Kavat? Hälsa Marie-Louise från Kicki!

Bra med allihopa! Bettina Ballerina (Betty) hade hon ju kvar hemma från början men eftersom hon var så ranglåg så fick hon flytta och har det nu jätte bra! Brukar träffa henne då och då. Bibbi Brysselkex (Asta) är nyligen parad och kommer väl få små valpar snart, hon är ju utställd en del så henne kankse du träffat. Beata Butterkaka (Emmy) har ju M-L kvar på foder så hon ska väl också ha valpar nån gång senare. Alla tre är iaf jätte bra hundar med sträva pälsar. M-L trimmar ju Betty och Emmy så dom stöter man på då och då. Ska hälsa till henne imorrn!

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
744
Senast: MML
·
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
720
Senast: Mirre
·
Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
11 483
Senast: ii-ssa
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
337
Senast: alex.ha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka