Är det hon som går fram till honom och snurrar runt i slutet? 😍

Jag hoppas att det inte är så att de lagt boet på något knepigt ställe som gör att det kommer ned smutsigt vatten på dem. Isåfall lär de nog sig till nästa år!
Det är en tokig hane som kommer fram och visar upp sig! 😂 Han stannar precis bakom henne, hon är upptagen med att äta dock: 😅
915.jpg

Hoppas också att det inte är något sådant. De borde ge upp det stället rätt snabbt isåfall, det lär inte funka för ungarna...

Om det är något de badat i hoppas jag att den pölen torkat ut eller att de åtminstone inte känner ett så stort behov att "tvätta" sig där igen. 😱

Så stilig och fräck han är! 😍 Älskar hans svarta fjäderdräkt och rödvita ögon, fräck kombination!
Ja han är en så stilig karl! :D Verkligen kolsvart i färgen också, de brukar vara lite mer åt det grå/blå hållet men inte han inte!

Senast ändrad:
Vissa är sådana där som sitter lite på sniskan och flaxar mycket i handen, andra sätter sig stadigt och bekvämt. Hjortron är sån som viker in vingarna innan hon ens landat.

Om jag gör så att hon tappar balansen lite med flit (så att vingarna åker upp) så blänger hon såhär rätt på mig! "Men vad GÖR du människa!?" 🤣
05.hjortron.25.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka