Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas det! Vill ha flera fina foton på honom, som mot himlen typMycket upprörd herre som tillslut fick nog. Han snurrar runt och hotar och hytter med vingarna åt alla håll och säger att - Nu är det JAG som sitter HÄR!
Visa bifogad fil 98569
Får se om han gör om detta igen.
Det tycker jag med, helt galet vacker duva!Jag hoppas det! Vill ha flera fina foton på honom, som mot himlen typ
Hans färger är så himla fina
Haha, tycker du? Känns oftast som om de talar om vad de heter själva med sina personligheter så jag kan inte riktigt ta äran för det. Ibland blir jag mest "Men du kan ju inte komma och säga att du heter Karlsson på taket!?" Och när de är välkända men ändå inte talar om sina namn så har jag ju fått jättebra namförslag här.Du har så härliga namn på alla!!
Haha, tycker du? Känns oftast som om de talar om vad de heter själva med sina personligheter så jag kan inte riktigt ta äran för det. Ibland blir jag mest "Men du kan ju inte komma och säga att du heter Karlsson på taket!?" Och när de är välkända men ändå inte talar om sina namn så har jag ju fått jättebra namförslag här.