Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vågar inte ropa hej än, men det verkar gå åt rätt håll med att lära Ballerinan av med pickandet. Fick inte ett enda nyp i kinden idag! Istället gjorde hon såhär:
"Försök ignorera mig nudå, om du kan!?"
Hon är så himla påhittig denna, hon tänker verkligen själv. Hela flocken kan bli skrämd och flyga iväg medans hon istället kollar om det verkligen är någon fara på taket, bedömmer situationen på egen hand och väljer sen att sitta ensam kvar på min axel och titta på när hela flocken flyger iväg upp i skyn. Det är lite speciellt.
Den enda andra duvan som också gör så är kloka Khali. Dessa smarta, självständiga kvinnor!
Länge sen härliga Isgrisen kom förbi! Det håller på att växa ut en massa nya fjädrar på honom så han ser lite ruggig ut. Varmt var det också så då håller man näbben öppen och ser inte klok ut:
Den här mörka duvan har inget hyffs den ställer ofta till det för just Noel dessutom. Mycket upprörd Noel talar om att nacktramp faktiskt inte är okej!
Men den får man liksom leva med om man kommer upp! Den tycker jag är lite läskig men att solroskärnor är så himla gott att den kompromissar genom att sätta sig på andra duvor och sträcka sig ner till godiset.
Ingen går säker från ryggsittarbebben, inte andra bebbar heller!
Skola & Jobb Såhär har jag gjort:
Kolla läget med kamraten. Går det trögt för personen hade jag informerat läraren om situationen ett par dagar innan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.