Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sen när jag höll på och mata Khali dök Ballerinan plötsligt upp! Hen har varit på vift i över två veckor så blev glatt överraskat när det kom en liten ängel och landade på axeln:
Duktig Ballerina som inte bråkade! Vet inte vad Khali gör för att lugna alla olika bråkstakar så, ibland duvmorrar hon (ett jättedjupt mörkt "hoo") om det blir stökigt men det är sällan hon tar till det.
Aningen missnöjd Khali även om Ballerinan skötte sig. Hon vill att jag ska göra som jag alltid gör så hon slipper balansera, får äta helt ifred och hur mycket hon vill:
Men Ballerinan är på inget sätt botad från sitt resursförsvar, så här såg det ut när andra duvor försökte:
Också hopplöst att få Ballerinan att sitta fint i handen utan frön, min arm är bara en trappa upp till axeln för denna duvan då, har mest massa kort på en Ballerina som promenerar ur bild.
Och som för att komplettera fläcktrion kom första Fläckbebben också förbi. Så glad över att den inte glömt att det är okej att komma upp. Så tjusig och så duktig:
Hundavel & Ras Jag tycker också att det bör få finnas brakecyfala raser men istället för att ha "såhär kort nos måste de ha" i rasbeskrivningarna borde...
Ekonomi & Juridik Tekniskt, så säljer jag hästar från ett företag, eftersom hästarna jag föder upp (0-1-2 föl/år) finns i företaget.
Men jag har bara max...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.