Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Googlade på Dunhill och hittade hit. Även jag har kontaktat Ifverson vid flera tillfällen men jag får inget svar alls. Jag har däremot fått sett ett mail där man frågar Minna ifall Dunhill ska verka i aveln i år, först kommer ett mailsvar där det står " vet inte vad jag ska svara" då mailar man tillbaka och förklarar att man tänkte att eftersom Dunhill tränas av henne så kanske hon vet ifall han ska verka i aveln eller inte. Då kommer ett svar till där man förklarar att man har skickat det mailet fel det var endast till Minna. Sen går det några dagar och sen kommer ett svar där det står att enligt informationen som Minna fått så skall Dunhill inte verka i aveln samt att man får vända sig till ägaren direkt. Hmm mmm precis det som alla verkar göra men han lyser med sin frånvaro. Varför?? Jag tycker att detta osar väldigt skumt!!
Vart hittar du på Ifversons sida att han skall gå i avel 2013? Hittar bara på hans första sida att han ska verka i aveln på Tullstorp men det står 2012.