Dunderkur ischias

Kamomilla

Trådstartare
Någon som sitter inne på en sådan?

Värktabletter, värmesalva/liniment och rörelse praktiseras för tillfället.
 
Åk till akuten, du kan få sprutor med voltaren som gör att det släpper. Pappa kunde enbart krypa fram för några veckor sedan pga ischias och ryggskott, släppte efter en timme tack vare 2 sprutor och han kunde promenera ut från sjukhuset :)
 
Åk till akuten, du kan få sprutor med voltaren som gör att det släpper. Pappa kunde enbart krypa fram för några veckor sedan pga ischias och ryggskott, släppte efter en timme tack vare 2 sprutor och han kunde promenera ut från sjukhuset :)

Kan röra på mig så akuten känns inte aktuellt.
Och då jag inte tål vissa substanser (ASA) så hade det nog varit tur att jag redan befann mig på akuten om jag fått en spruta Voltaren.
 
Bästa hjälpen jag har fått var sterila kvaddlar. Släpade mig till vårdcentralen, fick verkligen inte med mig benet och dansade ut därifrån. Det släppte verkligen helt av dem. Stel i musklerna en stund efter då jag hade gått med det ett tag (jag trodde att jag hade sträckt mig) men inte värre än att jag gick ut och dansade dagen efter besöket på vårdcentralen.

Tyvärr verkar det inte vara jättevanligt överallt att kunskapen att lägga dem finns men hittar du någon som gör det så är det värt smärtan att lägga dem flera gånger om.
 

Liknande trådar

Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 875
Kropp & Själ Dotterns rethosta (utan förkylning) vill inte släppa. Det är framförallt nattetid det är jobbigt - hon får sova ett par timmar, bara...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 598
Senast: fejt
·
IT & mobiler Jag har för tillfället en lånetelefon och när jag är inne på Facebook så kommer det ett "plopp"-ljud när jag gillar ett inlägg och ett...
Svar
2
· Visningar
444
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
824
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp