Dunderkur ischias

Kamomilla

Trådstartare
Någon som sitter inne på en sådan?

Värktabletter, värmesalva/liniment och rörelse praktiseras för tillfället.

Åk till akuten, du kan få sprutor med voltaren som gör att det släpper. Pappa kunde enbart krypa fram för några veckor sedan pga ischias och ryggskott, släppte efter en timme tack vare 2 sprutor och han kunde promenera ut från sjukhuset :)

Åk till akuten, du kan få sprutor med voltaren som gör att det släpper. Pappa kunde enbart krypa fram för några veckor sedan pga ischias och ryggskott, släppte efter en timme tack vare 2 sprutor och han kunde promenera ut från sjukhuset :)

Kan röra på mig så akuten känns inte aktuellt.
Och då jag inte tål vissa substanser (ASA) så hade det nog varit tur att jag redan befann mig på akuten om jag fått en spruta Voltaren.

Bästa hjälpen jag har fått var sterila kvaddlar. Släpade mig till vårdcentralen, fick verkligen inte med mig benet och dansade ut därifrån. Det släppte verkligen helt av dem. Stel i musklerna en stund efter då jag hade gått med det ett tag (jag trodde att jag hade sträckt mig) men inte värre än att jag gick ut och dansade dagen efter besöket på vårdcentralen.

Tyvärr verkar det inte vara jättevanligt överallt att kunskapen att lägga dem finns men hittar du någon som gör det så är det värt smärtan att lägga dem flera gånger om.

Liknande trådar

Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 143
Senast: NilHe
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla... 2
Svar
24
· Visningar
1 916
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i hela kroppen i en veckas tid. Jag trodde först det berodde på att jag sov några dagar på soffan i början av förra... 2
Svar
36
· Visningar
5 447
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka