Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vitt är alltid rätt..... aldrig fel att välja vitt!
Däremot anser jag ju att tex björk, ek osv är sjukt uteeeeee men vitt funkar som sagt alltid
(vi har inte vitt utan.. ask eller var det asp.. eller al? )
Precis, plana är inga problem (däremot tycker jag det blir lite tråkigt med för mkt vitt, men bryter man av med färg nån annanstans så =))
Hos mina föräldrar finns dock vita luckor med tunna tunna lister. De är ett helvete att hålla rena (speciellt med småbarn)
Jag har högblanka vita köksluckor, de är väldigt lätta att torka av när de blir smutsiga.
Dock syns ju smutsen mer än i mitt gamla kök, där jag hade körsbärsluckor.
Viktigast tycker jag är att det är en blank yta utan lister eller annat som samlar smuts. Själv har jag IKEAs högblanka röda kombinerat med aluminiumvitrin på de övre skåpen.
Helt rött hade blivit too much.
Dessa är mycket lätta att hålla rena
Smutsen syns ju mycket fortare på vita luckor, men det är ju snabbt ordnat Annars är det väl inget opraktiskt med vitt? Vitt är snyggt, stilrent och framförallt och tidlöst
Tidigare såg vårat kök ut såhär:
Nu är det vitt, vitt, vitt! Nu skulle jag aldrig kunna ha annat än vita luckor, I love it
Jag har ett lidingökök och tycker inte att det är svårt att hålla rent, visst att skiten syns lätt men det är bara att torka av det mesta med en fuktig trasa så är det rent igen.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundträning
Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
Hundavel & Ras Jag tror inte att jag någonsin gått en kurs med tydlig tävlingsinriktning, varken nu eller för ett antal år sedan. Det kan väl komma in...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.