Man får vad man betalar för.Varför har småbilar inte farthållare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man får vad man betalar för.Varför har småbilar inte farthållare?
Man får vad man betalar för.
Vad räknas som småbil?Fast alla jag kollat på, oavsett prisklass, har ingen farthållare. Kollar visserligen begagnat men inte de allra billigaste.
Fast alla jag kollat på, oavsett prisklass, har ingen farthållare. Kollar visserligen begagnat men inte de allra billigaste.
Fast alla jag kollat på, oavsett prisklass, har ingen farthållare. Kollar visserligen begagnat men inte de allra billigaste.
Småbilsklassen är den billigaste versionen av märket. Minst utrusning och lägst pris.Fast alla jag kollat på, oavsett prisklass, har ingen farthållare. Kollar visserligen begagnat men inte de allra billigaste.
Skoda Fabia är väl en mellanklassbil?Min har farthållare. Fast är Skoda Fabia en småbil? Ja väl? För mig är det iaf mvh hade Passat innan
Skoda Fabia är väl en mellanklassbil?
Ja tecken påverkas delvis av miljön. Googla Quidam de Revel och hans klon(er).Jag undrar en sak...
Om man klonar tex en hund, kommer den ”nya” hunden i samma färg och tecken som den andra, eller ändras det? Färg kan jag tänka mig att den blir samma, men tecken? Det borde ju kunna ändras? Som exempel bara, om hunden är vit, men har en svart fläck på ryggen?
Vad räknas som småbil?
Det finns ju massor med småbilar som man kan välja det som tillval till, men du letar väl efter fel bilar? Nya hundkojor finns att köpa med farthållare, men priset är därefter.Jag tänker mig helt enkelt en liten bil, typ tre dörrars.
Om du söker på t.ex. bytbil.com kan du sortera på utrusning.Jag tänker mig helt enkelt en liten bil, typ tre dörrars.
Det finns ju massor med småbilar som man kan välja det som tillval till, men du letar väl efter fel bilar? Nya hundkojor finns att köpa med farthållare, men priset är därefter.
Om du söker på t.ex. bytbil.com kan du sortera på utrusning.
Som farthållare.
Vilka märken och modeller är intressanta då?Jag hittat varken farthållare eller småbil där
Vilka märken och modeller är intressanta då?
Kanske lättare om du vet någon bil som kan vara intressant? Då kan du söka den bilen med utrusning: farthållare?
Jag kollade på kul Hyundi I10 och farthållare. Fanns 84 st i landet.
Och mitt svar var att det är märkenas billigaste modeller med billigast möjliga utförande.Jag letat inte något särskilt. Bara litet och med farthållare.
Min fundering var varför småbilar nästan aldrig har farthållare.
Jag säger inte att det inte finns, men varför är det så ovanligt?