Dum fråga kanske!

peace

Trådstartare
Började på hundkurs förra veckan, (1:a ggn utan hund). Vi fick berätta lite om oss själv och våra hundar.
En hade en "Malle", vad är det för hundras?:o

Sv: Dum fråga kanske!

Belgisk vallhund:) Finns fyra olika. Bland annat "Malle" som är en förkortning på Malinois

Det finns ingen fråga som är dum, jag frågar alltid vad det är för ras om jag inte känner igen en hund, och hundägare vill oftast berätta om "sin" ras och är bara glada att ngn är intresserad. Fortsätt att fråga, det är så man lär sej.

En trevlig hundras för övrigt.:love: fast jag tycker personligen att groenendaelen är vackrare. Tillhör oxå de belgiska vallhundarna.
Smarta hundar som kräver mkt.

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
781
Senast: Fetaost
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 266
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 377
Senast: Tiger tok
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 052
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka