Dum fråga kanske men, Vad ska man betala i språngavgift

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare cam409
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 789
C

cam409

När det står i hingstkatalogen språngaavgift x antal kronor, menar dom då att man har betalt för de antal fösök som krävs för att stoet ska blir dräktigt eller ska jag betala för varje språng dvs försök?

Sv: Dum fråga kanske men, Vad ska man betala i språngavgift

Man betalar för språnget en gång per säsong.

Så bra, jag betalar alltså bara en gång tillhingsthållaren fastän hon kanske behöver stanna läng typ 2 veckor

Ja - däremot får du ju betala uppstallning etc. Men själva språngavgiften betalar du bara en gång.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 192
Senast: Johanna1988
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 896
Senast: Lhas
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa... 2
Svar
30
· Visningar
6 023
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste... 2
Svar
28
· Visningar
9 540
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka