Dubbla spenar

M

MissDaisy

Skulle för skoj skull kolla min honas spenar i går fast det bara gått en vecka sen parning, ville se hur det utvecklar sig. Spenarna längst bak vid bakbenen satt där de skulle men 1/2 cm (knappt) därifrån satt ytterligare ett par små spenar. Har aldrig sett detta förut!!! undrar om de fungerar? :confused:

Hon har alla normala spenar MEN det är lixom 1 extra på var sida vid bakbenen svårt å förklara! :D

Det är ovanligt eller???
Har träffat på flera katter i mitt liv men detta var nåt nytt! De är liiite mindre än ordinarie spenar oxå, rätt gulliga, fast kissen var inte för glad när jag skulle inspektera noga :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 489
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 574
Senast: sorbifolia
·
Hästvård Är det här ett onödigt/småaktigt/kinkigt mail att skicka till en veterinärklinik? (Bakgrunden är att jag, mycket motvilligt, åkte till...
2
Svar
21
· Visningar
3 433
Senast: domesticus
·
Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 651
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX

Hund, Katt, Andra Djur