Dubbelt Guld i VM!

K

KaZa

Marie tog hem guldet och Svergie tog hand om lagguldet.

Skamligt av Svt att inte visa vilka duktiga svenskar vi har. :mad:

jo riktigt dåligt, det enda som jag hörde uppmärksammade det var radiosporten ..

men ändå ett stort grattis till sverige :banana:

Trist för Cissi bara! Osis, att Mackan var halt inför precisionen. :(

jaa det var riktigt surt, annars så hade jag trott mycket på henne där :)
visst var det en svensk som inte fick starta i maraton oxå eller!? *tyckts ha hört det ..*

Nej alla Svenskar var i farten i Maraton... De gjorde bra i från sig alli hopa...

Ja, jag tycker det var helt fantastiskt att det blev dubbla guld! Nu kanske tv och allmänheten vaknar och inser att även andra ridsportgrenar har stort underhållningsvärde...

Ang. qvarnströms häst, var det inte en sko som lossnade och de blev tvungna att dra bort under maratonen?? Förmodar att det kan vara därför hästen blev halt... Himla trist för Cissi hursomhelst.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Sverige tog guld i EM i hoppning i Milano. Det hölls hemligt för Rolf-Göran Bengtsson, som hoppade sist av svenskarna. – Det kan han få...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Svenska hopplaget höll för favorittrycket och red hem ett historiskt VM-guld i Herning. Och det i överlägsen stil. Guldet var klart...
Svar
0
· Visningar
242
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sverige tog hem VM-guldet i lag strax innan midnatt på fredagskvällen. Guldhjälten Jens Fredricson blickade direkt framåt. – Nu ska vi...
Svar
0
· Visningar
517
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter VM-guld med laget i fredags – och nu också världsmästare individuellt. Henrik von Eckermann skrev svensk ridsportshistoria när han...
Svar
0
· Visningar
378
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama