Du vet att du har en...

T

Tant Gredelin

Snor från hund.

Du vet att du har en Cornish rex

När du

*har katt men ändå tydligt ser tyget i mattor och möbler utan att det täcks av hår

*inte ens reagerar när katten hoppar upp och sätter sig på ditt huvud.

*får en diffus tom känsla när du sätter dig ner hemma hos någon annan och tillslut kommer på att det beror på att du inte har en katt i knäet.

*får lyssna på din katts ångestvrål om du haft fräckheten att stänga dörren till toa när du kissar :mad:

*när du är ute på promenad med katten får höra kommentarer som "konstig hund" eller "fin siamese"

*har slutat undra var katten kom ifrån när den kommer hoppandes in i rummet från hög höjd trots att du vet om att det inte finns några hyllor i rummet den kom ifrån.

*tycker det är naturligt att katten kommer jamandes ensam och övergiven om du dragit upp knäna mot magen så att katten blivit helt själv nere i fotändan av sängen. :cry:

*din kattunge som är 50cm lång och har ett midjemått på 20 cm räknas som lite rultig

kopiera det fetstilta nu :banana:

Sv: Du vet att du har en...

:rofl: Helt klockrent!
Speciellt "får lyssna på din katts ångestvrål om du haft fräckheten att stänga dörren till toa när du kissar" och frågan om det är en siames.

Du vet att du har en konstig blandning som heter Morgan

när du

*inte ser möblerna för allt det svartgråa luddet ovanpå dem.

*inte ser golvet runt kattlådorna eftersom all kattsand gärna skyfflas ut.

*aldrig någonsin får vara ensam på toaletten.

*blir uttittad när du badar eller duschar.

*undrar vart alla oliverna tog vägen och inser att dom ligger i Morgans mage.:d

*blir ifråntagen stolen så fort du rest dig.;)

*alltid blir välkomnad hem eftersom gullet sitter innanför dörren och jamar.:love::love:

oliver!? :rofl:

det verkar vara något med katter och toadörrar alltså :cool: Det där med kattsand har jag också problem med. Jag som hatar sand när jag är på stranden liksom.

Tack för svar föressten! Började bli rädd att jag hade sämst humor på hela internet! :o

oliver!? :rofl:

det verkar vara något med katter och toadörrar alltså :cool: Det där med kattsand har jag också problem med. Jag som hatar sand när jag är på stranden liksom.

Tack för svar föressten! Började bli rädd att jag hade sämst humor på hela internet! :o

jajjamensan oliver är det bästa som finns enligt min katt =).
Har man en oliv i munnen och blåser litegranna emot honom så vänder han sej om stirrar på mej och säger "mjau jag vill också ha jag vill också ha!!!":rofl:

ja detta är ju roligt!! hoppas att fler hakar på!!!

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
1 222
Senast: Praefatio
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 839
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
2 306
Senast: Otherside
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 750
Senast: AnneB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar