Du vänder i dörren

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kom till jobbet i morse utan att säga hej till honom. Sen mötte jag honom i korridoren och han vinkade till mig. Jaha. Nej det är inte som vanligt.

Han kommer till mitt rum. Tittar in. Vänder i dörren.

Kommer till mitt rum. Börjar säga något. För upp pekfingret mot läpparna som att han funderar på något och går igen.

Jag ser sur ut och tänker att jag aldrig kommer veta hur det känns att kyssa de läpparna. Jag blir irriterad på mig själv. Fan. Jag vill inte tänka så. Men jag gör det.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Min luciadag i "korthet"... 12.15 (skulle vara 12.05 och jag hade suttit i foajén sedan 11.55) stod chauffören och bultade på porten...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: IngelaH
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
3
· Visningar
458
Senast: Tofs
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: miumiu
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har mått välförtjänt bra faktiskt dom senaste månaderna. Mediterat, yogat, umgåtts kravlöst med människor och djur. Jobbet lunkar på...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30