Men ingen saknar stackars Tentaku.![]()
Åååååh, vilken underbar ny avatar! Har du parat dig med bläckis!? Är det därför hen har varit för upptagen för att leka med oss!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men ingen saknar stackars Tentaku.![]()
Åååååh, vilken underbar ny avatar! Har du parat dig med bläckis!? Är det därför hen har varit för upptagen för att leka med oss!?
I wish! Men jag har bara låtit tentaklerna växa ut eftersom det tydligen är enda sättet att få lite uppmärksamhet här!![]()
Hentakler. Eller postporr om du är en hipster.Det är typ som hentai eller? Tentai?
Det är så jag gör. Jag sätter mig på saker och så fryser de till is.
![]()
Moahahah.
Tack för att ni avslöjade era fyllenick, nu känner jag mig inkluderad. Och ni kan vara lugna, den här tråden är så förvirrande att jag inte kommer att komma ihåg dem!![]()
Det förklarar tentrasex! Med åtta alternativ finns det väl alltid någon redo för lite mys.Armarna är väl myspinnar? Det trodde jag var hela poängen med en bläxis?
Nu börjar ni bli lite för detaljerade för min smak
Jag förvånad över att jag missat att Hendalakicalamarin har hund, och så var det en dubbelgångare.Såg mig själv i spegeln i morse och trodde jag var hendalakicalamari. Sen kom jag på att min avatar bara är ett uttryck för djup förtvivlan.
För blött.