"Drop-down"?

S

Spider84

Hur kodar man för att få en text att bli en drop down.

Jag vill alltså att man har en text typ "Läs mer" och sedan när man klickar på den kommer det upp ett litet fönster med lite text.

Jag vet hur man gör i flash, men vad hjälper det mig när det ska göras i javascript (antar jag?). :p

Jag har ju koden till menyn jag har på min hemsida som är en drop-down meny. Går den att göra om på något sätt, eller är det bättre att ta någon annan script?
 
Sv: "Drop-down"?

vill du få upp en ny ruta, eller att sidan expanderar, för det sista gör du lätt med en div...
kan visa senare, lite ont om tid nu
 
Sv: "Drop-down"?

Det spelar faktiskt mindre roll vilket utav det.

Bara det är något som fungerar och som sparar plats på sidan just när alla divar är släckta. För jag antar att du kommer ge mig en javascript kod?
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 399
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 774
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 791
Senast: Lipperta
·
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 628
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp