Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad räknas till öppenhet?Oj, va trevligt o träffa en så öppen människa.
Annars håller jag med dig, Buke är inget ställe man diskuterar medialitet, väsen och öppenhet på. Knappt man ens diskuterar HSP-personlighet.
Vad räknas till öppenhet?
Precis så @Squie jag är glad att det finns andra forum för det
Öppenhet för mig är acceptans. Acceptans över att en hel del människor, fler än vad vi tror, har en ökad känslighet för omgivningen. För det som syns...och det som inte syns. Det finns en till dimension...varken vi vill eller inte.
Har du lust o PM:a var du hänger?
Öppenhet för mig är acceptans. Acceptans över att en hel del människor, fler än vad vi tror, har en ökad känslighet för omgivningen. För det som syns...och det som inte syns. Det finns en till dimension...varken vi vill eller inte.
Har du lust o PM:a var du hänger?
Acceptans för att betrakta fria fantasier som fakta?
För mig är öppenhet att vara beredd att ändra sig när någon bevisar att det förhåller sig på ett annat sätt än man först trodde. Det bygger äkta kunskap.
Att vara öppen på andra sätt är sätt att förhindra kunskap och återvända till medeltida häxkonst, tomtar, gastar och troll.
Det är mest grupper på fb
Aha, men det finns många forum också, har dock ingen koll på dem. Har fullt upp på fbTack, jag hänger dock inte där.
Det ligger garanterat något i det, för tänk dom som inte har någon att prata med, hur skulle de få utlopp för sina intryck/upplevelser m.m.Drömmar betyder mycket, tror jag
Det vi drömmer om är sådant vi behöver bearbeta, det vi är rädda för eller hur vi ska lösa en viss situation. Utan drömmar skulle vi bli galna
Va? Jag har nog aldrig drömt i svartvitt!En annan intressant grej jag blev varse om för några veckor sedan är att de flesta (majoriteten?) drömmer i svartvitt. Aldrig reflekterat över faktiskt! Tydligen började människor drömma mer i färg när färgtvn kom. Men visst är många drömmar jag drömt i svartvitt när jag analyserar o tänker efter. Men lika mycket i färg, och har bara antagit att alla är det.
Oj, va trevligt o träffa en så öppen människa.
Annars håller jag med dig, Buke är inget ställe man diskuterar medialitet, väsen och öppenhet på. Knappt man ens diskuterar HSP-personlighet.
Jag bemötte det du kallade öppenhet, där jag har en helt motsatt uppfattning om vad det innebär att vara öppen för nya kunskaper.
Det finns till exempel goda anledningar till att ingen med påstådda övernaturliga krafter fått ta del av James Randis utlysta 1 miljon dollar. Trots att många såväl kända som okända, som måste ha trott på sina förmågor, har försökt och misslyckats totalt.
Var och en blir salig på sin tro, och vi andra förhåller oss fortsatt öppna för ny kunskap så fort den är möjlig att påvisa som korrekt.
Jag tror att många människor kan bli hjälpta av att gå till en siare och få råd. Bara för att personen känner att den har möjligheter att förändra saker i sitt liv. Personen tar tag i det som behöver förändras, då sker en förändring och siaren får rätt.
En spåkvinna kan ge människor hopp så någon nytta är det.
Precis så @Squie jag är glad att det finns andra forum för det