Det känns lite hopplöst att söka jobb. Jag är i ärlighetens namn sällan sugen på ett jobb överhuvudtaget. De flesta jobb är det också lång restid till.

Jag kan inte låta bli att drömma om att ha något eget i stället. Jag har en del idéer som jag skulle kunna kombinera. Och jag känner att det är sånt jag brinner för egentligen.

Men orken är ju kass. Startmotorn funkar inte som den ska. Och jag har inte uthållighet. Det synkar jävligt dåligt med en egen verksamhet. Då måste man ha driv och engagemang, dygnet runt i princip.

Äsch liksom. Vet inte vad det ska bli av med mitt liv.

Liknande trådar

Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
25 673
Senast: Mabuse
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
722
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har suttit och glott på kursutbudet hos Holma folkhögskola och upptäckt att deras PDC är väldigt omfattande. Dessutom kostar den...
Svar
12
· Visningar
1 180
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 161
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar