Drivrutiner

yllva

Trådstartare
Har haft problem med uppkopplingen så ringde Telias support. Dom kunde dessvärre inte fixa felet utan jag fick uppdraget att "uppdatera drivrutinerna till nätverkskortet".

VAD GÖRA?
 
Sv: Drivrutiner

Gå in på hemsidan till den som tillverkat kortet. Leta upp avdelningen för drivrutiner. Välj din modell, och ladda ner. Installera.

/Ida
 
Sv: Drivrutiner

Om du har en vanlig köpedator, te x Hp, Siemens osv. Gå in på datorns hemsida, du har säkert en beteckning på din dator eller så frågar man efter ett serienummer med hänvisad plats. Drivrutiner till de olika ändamålen finns på varje tillverkares hemsida. Sen söker du efter de drivrutiner som du behöver, och laddar ner uppdateringar.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
Fordon Har en gammal, lite körd, 8 hk Yamaha i mycket bra skick. Köpte den ifjol och hade den hos en granne på service innan jag tod den ibruk...
Svar
2
· Visningar
250
Senast: tott
·
Skola & Jobb Vi fick igår reda på att arbetsgivaren lagt en utbildning/föreläsning närapå en heldag en söndag i oktober. (Vi jobbar korta helgpass på...
Svar
16
· Visningar
1 217
Hemmet Jag förstår inte varför det är lagligt att röka på balkong så det kommer in i andras lägenheter. Vi har nu i ett par år haft stora...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
8 576

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp