Dressyrträns

B

Bisquit

För inte såå lång tid sen köpte jag en dressyrsadel :)
Tänkte spara till ett fint dressyrträns nu, men det är jättesvårt att hitta ett som matchar!
Jag har redan ett träns som är brunt så jag skulle vilja ha ett som är mer åt havanna-hållet i färg.

Någon som har tips? Bild?
Om jag skulle få önska ska det dessutom vara rundsytt och med bred nosgrimma - minst 3-4 cm.
Har inte något max-pris eftersom det är något som jag ska spara till och inte köpa nu. Så det får gärna vara lite dyrare.

Tror ni det går att hitta eller är det omöjligt? :crazy: :p

Här är sadeln
35nbjev.jpg

Sv: Dressyrträns

köp hubertus, matchar perfekt till prestige.:)

nosgrimman är 3 cm, kvaliten är jättebra och det kostar ca 1300kr. finns även som kandar och ej rundsytt i samma färg.

passier går också att få i en färg som heter redwood. sen har ju prestige kommit med ett eget rundsytt träns också!

Är inte OS "havanna-läder" ungefär den färgen?

Vi har haft ett pannband hemm i den färgen men kommer inte ihåg exakt nyans. det kanske är mer rött?

Det tränset jag har är ett Hubertus så jag skulle vilja köpa ett annat. Ska kolla upp Passier & Prestige! :)

panaccea skrev:
Är inte OS "havanna-läder" ungefär den färgen?

Vi har haft ett pannband hemm i den färgen men kommer inte ihåg exakt nyans. det kanske är mer rött?

Vet inte, har sett att OS har träns i havanna men inte den exakta nyansen på själva tränsen.
Får försöka hitta bild!

nej den är jättejätteljus! inte särskilt snygg...

kolla prestigetränsen, har inte sett dom nya irl men dom borde ju vara bra. :)

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 305
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 273
Senast: cassiopeja
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 735
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 121
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama