Fråga: Ska Kittel tävla Sezuan också, eller bara visa honom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fråga: Ska Kittel tävla Sezuan också, eller bara visa honom?
Det återstår nog att se
Har följt er här men aldrig skrivit innan.Nu har Nelli åkt
Nu har Nelli åkt
heart styrkekramarNu har Nelli åkt
heartheartNu har Nelli åkt
Fy fan. Förstår att det känns hemsktNu har Nelli åkt
Förstår att det känns jobbigt.Nu har Nelli åkt
Jag vet inte var du bor, men jag fick för mig att du nämnt Skåne tidigare. I alla fall tänkte jag att , åh den som ändå hade lite mjukt underlag som snö att rida på, här är snålblåst och -8 grader och stenhårt betongunderlag överallt. Men sen såg jag nyheterna om alla avåkningar och plötsligt är jag tacksam att vi inte har någon snö. Inte i de mängderna som har kommit i alla fall.Jag är totalt insnöad. Vår alldeles utmärkta ridbana finns någonstans under meterhöga snödrivor. Jag har inte kunnat rida sedan i söndags. Jag ska tävla på lördag.
Ja, det är inte lite gullig vinter här inte! Här är vägar avstängda, bandvagnar assisterar hemtjänsten, skolbussarna inställda för tredje dagen i rad. Vi har haft -10 och blåst på 22-23 m/s, nu snöar det lite lugnare och blåser kanske 12-14 m/s och temperaturen är snarare -5. Alla träningar är inställda och att ge sig ut med hästtransport för att ta sig till ett ridhus är vansinne. Vi HADE en jättefin, saltad ridbana som var mjuk och bra trots nedåt -10 och barmark innan snön kom. Snön ligger så ojämnt pga blåsten att den blir uselt ridunderlag. Vi kan heller inte ploga ridbanan eftersom det saltade underlaget under snön är mjukt. Det kommer göra att fyrhjulingen slirar och gräver ner sig i underlaget bara så fort det blir lite tungt. Jag försöker jinxa prognosen att visa 10 plusgrader och sol under nästa vecka så det här försvinner illa kvickt, men det ser inte ut att gå så bra. Tävlingen på lördag känns just nu rätt körd. Om det går att köra då så åker jag kanske och rider, men duracellhäst som stått en vecka liksom!Jag vet inte var du bor, men jag fick för mig att du nämnt Skåne tidigare. I alla fall tänkte jag att , åh den som ändå hade lite mjukt underlag som snö att rida på, här är snålblåst och -8 grader och stenhårt betongunderlag överallt. Men sen såg jag nyheterna om alla avåkningar och plötsligt är jag tacksam att vi inte har någon snö. Inte i de mängderna som har kommit i alla fall.
Ja, det är inte lite gullig vinter här inte! Här är vägar avstängda, bandvagnar assisterar hemtjänsten, skolbussarna inställda för tredje dagen i rad. Vi har haft -10 och blåst på 22-23 m/s, nu snöar det lite lugnare och blåser kanske 12-14 m/s och temperaturen är snarare -5. Alla träningar är inställda och att ge sig ut med hästtransport för att ta sig till ett ridhus är vansinne. Vi HADE en jättefin, saltad ridbana som var mjuk och bra trots nedåt -10 och barmark innan snön kom. Snön ligger så ojämnt pga blåsten att den blir uselt ridunderlag. Vi kan heller inte ploga ridbanan eftersom det saltade underlaget under snön är mjukt. Det kommer göra att fyrhjulingen slirar och gräver ner sig i underlaget bara så fort det blir lite tungt. Jag försöker jinxa prognosen att visa 10 plusgrader och sol under nästa vecka så det här försvinner illa kvickt, men det ser inte ut att gå så bra. Tävlingen på lördag känns just nu rätt körd. Om det går att köra då så åker jag kanske och rider, men duracellhäst som stått en vecka liksom!
Ja, såg det precis! På sitt sätt skönt att inte själv behöva ta beslutet. Frågan är om vi hade fått ut släpet, och det är ju liiite avskräckande när den andra bilen på ett dygn ligger i diket precis utanför vår gård just nu.Är det Sydslätten? De har ställt in hela tävlingen.