Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker väl byta ämne igen då. Har ni kollat de nya MsvC-progrogrammen? Vad tycker ni? Är en hel del skillnader med mer längninga av form, överstrykning och nya llinjer för enkla bytena. Jag tycker de ska bli lite roliga att testa på !
Vart kan man hitta de nya programmen?Försöker väl byta ämne igen då. Har ni kollat de nya MsvC-progrogrammen? Vad tycker ni? Är en hel del skillnader med mer längninga av form, överstrykning och nya llinjer för enkla bytena. Jag tycker de ska bli lite roliga att testa på !
På förbundets webbsida med programVart kan man hitta de nya programmen?
Tack!På förbundets webbsida med program
http://www.ridsport.se/Tavling/Dressyr/Dressyrprogram/
Tjaaa... gör ett överskådligt schema på alla hästar och se till att de får jobba 'lika mycket' över tid och räkna in efter behov.Ska ge mig ut o arbeta fyra hästar på töm nu, inser att det kommer ta sin lilla tid men hur veta vilken häst man ska välja bort??
Tjaaa... gör ett överskådligt schema på alla hästar och se till att de får jobba 'lika mycket' över tid och räkna in efter behov.
Måste du hålla igång fem (?)st samtidigt?
Jag har lagt ett schema där alla ska gå fem dagar i veckan. Funderar på om gammeltanterna ska gå fyra dagar men samtidigt vill jag att de jobbar tillräckligt för att stärka sig och få lite bättre kondition. Undrar just om fyra dagars arbete i veckan räcker då?
Jag har fyra hästar under igångsättning. Iom att jag pausat aveln så behöver de göra något
Att jag nästa år har två treåringar hemma blundar jag för, de får kanske ridas in som fyraåringar i stället
Åh fy attan för din vurpa, Kan inte ens föreställa mig hur ont det måste ha gjort
Min tränare har råkat ut för en olycka och kommer nog inte vara tillbaka på iallafall ett år. Så himla snabbt saker händer och hur duktig man än är så klarar man inte allt. Så många tankar man får av en sån sak!
Nu står vi två stall (9 ekipage) utan tränare, plus några till men det är vi som är på gården. Man vill inte riktigt ta tag i det och leta ny tränare men samtidigt klarar man sig inte utan tränare. Har funderat på att ta hem någon annan men alla som är bra har ju full
Fyra dagar/v räcker absolut för att hålla igång 'tanter'. De har kanske inte gått på länge så då tycker jag skynda långsamt är ett bra koncept. Samt att du slipper stressa rumpan av dig och få dåligt samvete. Du har inga piloter som kan skritta ut på några någon dag/vecka som avlastning?Jag har lagt ett schema där alla ska gå fem dagar i veckan. Funderar på om gammeltanterna ska gå fyra dagar men samtidigt vill jag att de jobbar tillräckligt för att stärka sig och få lite bättre kondition. Undrar just om fyra dagars arbete i veckan räcker då?
Jag har fyra hästar under igångsättning. Iom att jag pausat aveln så behöver de göra något
Att jag nästa år har två treåringar hemma blundar jag för, de får kanske ridas in som fyraåringar i stället
Åh fy attan för din vurpa, Kan inte ens föreställa mig hur ont det måste ha gjort
En bekant var med om samma sak med multipla frakturer i bäckenet för snart två år sedan. Hon är ihopskruvad med hur mycket skrot som helst men har tävlat framgångsrikt i år och nu väntar hon sitt andra barn.@Corax ingen vet säkert vad som har hänt men skadorna och olycksplatsen tyder på att dom gått om kull och min tränare fick hästen över sig
Jag har inte varit själv i ridhuset sedan jag ramlade av. Är det en dag jag blir själv gör jag något annat.
Jo jag kan göra det. Har ju väldigt duktiga runt om mig. Vi är många som är i behov av hjälp så vi hjälper varandra så gott det går. Sen kan vi andra inte hjälpa vår yr ryttare mer än att stirra och säga att det ser jätte bra ut