Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blir det inte lite stumt?
Och armbågarna ska ju inte komma bakom ryggen, men man kanske kan justera längden så det blir korrekt
Jag har en rätt så bra hållning i övrigt när jag rider, men som du skriver så behöver jag lära om kroppsminnet. Ska nog testa bensnören eller liknande!@MiniLi jo det blir stumt deluxe
PS båge varade inte länge på marknaden pga just stumheten /låstheten.
Om man vill ”träna kroppsminnet” att ändra om sig på sättet som adresseras så isåfall något elastiskt . Finns tex elastiska ryggbälten för allmänt bättre hållning/invänjning av kroppen till bättre starkare hållning .
En budgetvariant vid ridning så ett par elastiska bensnören kan fungera vettigt
@MiniLi jo det blir stumt deluxe
PS båge varade inte länge på marknaden pga just stumheten /låstheten.
Om man vill ”träna kroppsminnet” att ändra om sig på sättet som adresseras så isåfall något elastiskt . Finns tex elastiska ryggbälten för allmänt bättre hållning/invänjning av kroppen till bättre starkare hållning .
En budgetvariant vid ridning så ett par elastiska bensnören kan fungera vettigt
Jag har provat en gummisnodd (halsförlängare kanske det heter?) som jag dubbelvikt och knäppt ihop med spännena. Det blir lagom elastiskt tycker jag.Tittade på en filmsnutt från när jag red igår, känner att jag verkligen måste ta tag i mina flaxande armbågar!
De åker ut och vevar utan att jag ens märker det
Kan man rida med typ gummiband runt armarna på ngt sätt? Som gör att man känner av när armbågarna åker ut så att det blir lättare att ändra.
Bra tips! Kan se om ngn i stallet har en liggandes!Jag har provat en gummisnodd (halsförlängare kanske det heter?) som jag dubbelvikt och knäppt ihop med spännena. Det blir lagom elastiskt tycker jag.
Strandgalopp idag! I sooooooool!
Härligt det med! (och det var inte helt bock-fritt hos oss heller...) Underlaget var det bästa strand-underlag jag ridit på någonsin faktiskt, lite fruset så det var stabilt men sviktande, och någon centimeter torrsand ovanpå.Och jag har galopperat i snön (känner lite att stranden vinner )! Burb blev så vild idag att hon bockade !
+ @FioranoHärligt det med! (och det var inte helt bock-fritt hos oss heller...) Underlaget var det bästa strand-underlag jag ridit på någonsin faktiskt, lite fruset så det var stabilt men sviktande, och någon centimeter torrsand ovanpå.