M
mooi
Otroligt @mooi , hoppas det löser sig nu då!
Ja jag hoppas verkligen att det är detta och att vi får bukt med det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Otroligt @mooi , hoppas det löser sig nu då!
Repetera, repetera, repetera...Gaaah vad svårt det ska vara att lära sig sitta ordentligt. Tips på övningar för att komma ihåg att rida med buren hand, sträcka på ryggen, inte kolla ner osv...
Gaaah vad svårt det ska vara att lära sig sitta ordentligt. Tips på övningar för att komma ihåg att rida med buren hand, sträcka på ryggen, inte kolla ner osv...
Mitt genuina tips är att hitta en tränare som fokuserar på din sits och inverkan .
I min erf , så med sådana tränare och att man då rider för dessa regelbundet samt utifrån det verkligen själv jobbar på, så går det att ändra nästan vilka kroppsminnen/reflexer/olater som helst till det otroligt mycket bättre. Trots ”x och y man har i kroppen konstaterat av sin naprapat/kiro osv ....
@mooi Superbra att ni hittat detta och håller tummarna att Hottie nu kan få en fin bäbbe igen! Du behöver nåt positivt i ditt hästliv även om det blir en fodervärd som tar föl.
Jo så kanske det är.@Corax Flaxande armar som man själv inte är medveten om har väl 99,99999% av alla ickeproffs...
Jo så kanske det är.
Men jag menar, jag är ju medveten om mitt fiskande och även fast jag Anstränger mig som Fan och verkligen fokuserar på den så 'pimplar' jag ändå (bara i galoppen)utan att jag känner det. Det går liksom inte att göra något åt den så länge jag har spänningar/låsningar i höger höft/korsben. Och jag landade ju på den sidan när jag for av sist. Såklart jag är ramsned igen...
Men jag ska till naprapat på torsdag så får vi se. Jag önskar han kunde lösa mitt andra problem med ständigt för långa tyglar också.
Åh, tack för påminnelsen! Det har jag faktiskt inte provat/tänkt på nu. Jag ska testa idag när jag ändå har tränare med mig.Vad händer om du rider på en hand?
Brukar vara väldigt effektivt för att dels bli medveten om vad man gör och felsöka i övrig ridning om ngt fallerar som man försöker kompensera med handen.
Hm ja, jag hoppas verkligen att den biten löser sig. Peppen är inte så hög -skulle man kunna säga.
Är det någon som sett någon propp från Falsterbo? skulle inte den kommit förra veckan?
japp. inget nytt under solen för någon timme sen, bara hoppningen fanns uppe då.Propparna brukar finnas på Falsterbo Horse Shows hemsida. Har du kollat där?
japp. inget nytt under solen för någon timme sen, bara hoppningen fanns uppe då.
Väntar också otåligt för att få se vad deltagarbeviset kostar.. inte dags än för första start men man längtar jujapp. inget nytt under solen för någon timme sen, bara hoppningen fanns uppe då.
Jag är intresserad av hur de byggt upp kvalen, min häst skulle nog hellre dö än vara med där. Å andra sidan är det nog samma sak för honom..Väntar också otåligt för att få se vad deltagarbeviset kostar.. inte dags än för första start men man längtar ju