Dressyrsadlar - "vad passar denna hästen?"

S

__Stilett__

Skapar en gemensam tråd om detta ämne för er/oss som letar dressyrsadlar. Här kan ni slänga in bilder på era hästar och fråga om tips vad som kan tänkas passa den hästen etc? (sedan kan man ju givetvis ta hjälp av sin sadelutprovare) Är ju lite rörigt om alla skapar massa egna trådar, kanske bättre att ha en gemensam? Intressant också! :laugh:

Sv: Dressyrsadlar - "vad passar denna hästen?"

okey, för att få igång tråden..
vad kan ev. tänkas passa på en sådan här rygg?
Ska inte köpa sadel nu men framöver så blir det ju något...

Albion? (vilken modell? Kanske Legend?)
Crown? (Kan Jessican kanske passa?)
Andra förslag?

Bilder

Bra intiativ! :)

jag börjar!
vad tror ni skulle passa denna pålle? jag har min uppfattning, men vore intressant att höra vad andra tycker :)
_090927002.jpg

_090927006.jpg

Har en som ser rätt mycket ut som din i ryggen. Har en Max Höpfner som ligger kanon.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 624
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
2 303
Senast: Habina
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 662
Senast: Anonymisten
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 124
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar