dressyrsadel?

M

Mimmi81

Funderar lite på om det är någon som har erfarenhet av dressyrsadlar i syntet? Har letat med ljus o lykta efter en bra begagnad dressyrsadel i läder men hittar ingen som finns inom vettigt avstånd, hästen kräver vid-xtravid bom. Då jag inte har råd at köpa en ny lädersadel har jag så smått börjat fundera på en syntet, nås som har några tips? :bow:

Sv: dressyrsadel?

Wintecs Isabell skulle jag välja om jag skulle köpa syntet, den är snygg och man sitter väldigt trevligt i den. Huruvida den finns i X-vid kan jag inte svara på, å andra sidan kan du ju alltid byta koppjärn på en Wintec.

Sv: dressyrsadel?

Griffin kanske? De har en Haflinger/cob dressyrsadel som passar speciellt bra på vida hästar.

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
902
Senast: Esmeralda
·
Kultur Jag söker med ljus och lykta efter en bok till min fina karl. Lyssnarens guide till Cornelis av Klas Gustafsson finns inte att köpa ny...
Svar
2
· Visningar
424
Senast: Zewz
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 093
Senast: kma
·
Utrustning Kanske bara jag som är dålig på att leta men varför finns det så få dressyrsadelmodeller till ponny? Dottern har hittills ridit i en...
Svar
4
· Visningar
1 343
Senast: ylvalill
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka