Dressyrsadel i falsterbo

L

linn123

Hej.. såg att flera ryttare satt i djupa dressyrsadlar med högt bakvalv med ngn gul ev guld skylt bak.. vet ngn vad detta kan vara för märke? sjukt nyfiken.. :)

Sv: Dressyrsadel i falsterbo

nepp var definitivt ingen childeric.. :)

Luc Childeric eller Jaguar skulle jag tro.

nej du varannan sadel på mysbolls bilder är en childeric så det behöver du inte oroa dig för. ;)

Min tränare har en sån :idea:

28625507.jpg

minns inte vad den hette bara...

Ja den andra hälften är dom allra trendkänsligaste, som nu har sålt ut sina childeric begagnade och skaffat nåt nytt modemärke, uppenbarligen lutar det åt Hennig då:angel: Aldrig hört talas om, men så rör jag mej inte i jet set dressyrkretsar heller, förstås :(

Centaur: Jag slår vad med dej att om ett år eller två skriver du om upplevelsen att rida i en Hennig som slår allt annat och får childericen att blekna:banana:

:p :D

En Luc Childeric. På dom små skyltarna brukar det stå ryttarnas namn haha :laugh: Det står de på min ridlärares. Det kan även va en Dominus!

Nu vaknar jag ur min dvala...

ni menar alltså en jochen henning?

En sån har ju jag:D har försökt att hitta deras hemsida men har inte lyckats... :(

en sån sadel har ju jag! :D Den är helt grymt skön att rida i så jag vill absolut inte göra mig av med den, även om jag inte har någon häst som den passar till för tillfället eftersom jag fick med den när jag köpte mitt sto från danmark som nu är avlivad:(

Men jag hoppas att den kommer passa på hennes två avkommor:angel:

Jaa du Flashlight, måste göra dig besviken!! Har fortfarande Childeric, inte nog med det så är det den SAMMA som jag haft i över 3 år! :eek: :eek: Haha så länge har jag ju aldrig haft en sadel. :p

Det finns väl inte ens någon åf i Sverige?

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
876
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
269
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 763
Senast: valpköpare
·
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 506
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka