Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*knapplån*
Om man börjar ridpasset med att låtsas att man rider på någon bra fin känd dressyrhäst så kan det blir så att hästen man sitter på faktiskt går riktigt bra.. Intressant det dära att bara jag rider ordentligt så går den dära under mig ganska trevligt.. synd att jag glömmer bort det så ofta och missar att rida
Det är så fin den ungen!
Tyvärr så håller Stella på och krånglar. Hon började fylla sitt juver i lördags. 10 veckor kvar till fölning. Nu hade
det krympt igår på kvällen och i morse var det lika som igår kväll, kanske lite mjukare. Men vi får se, vi kan inte göra något annat
än att bevaka stenhårt och hoppas på att hon tänker behålla sin fölis och inte kasta... (Veterinärer är självklart kontaktade.)
Man ska inte underskatta tankens makt! Det är det som är så dumt med buke faktiskt-man måste hela tiden påminnas om att man rider rätt dåligt och gör fel på det ena och det andra. Det är så nedbrytande för ens utveckling egentligen. Om man istället sätter sig på hästen och låtsas att man är Adelinde på Parzival och rider med henne självförtroende-då händer faktiskt något med ridningen. Ridningen sitter lika mycket i huvudet som den gör i kroppen.
Det är så fin den ungen!
Tyvärr så håller Stella på och krånglar. Hon började fylla sitt juver i lördags. 10 veckor kvar till fölning. Nu hade
det krympt igår på kvällen och i morse var det lika som igår kväll, kanske lite mjukare. Men vi får se, vi kan inte göra något annat
än att bevaka stenhårt och hoppas på att hon tänker behålla sin fölis och inte kasta... (Veterinärer är självklart kontaktade.)
.
Sen tänk om man får en dubbelgul... går en sån att sälja?