Dressyrklasser

´Jag håller med om att det är bra luddigt i TR. Trots att jag tävlat i många år så var jag tvungen att fråga när kompisen skulle debutera.

Det står i TR vilka program som gäller för vilka klasser. Mom 502 (sidan 8-9).

http://www3.ridsport.se/ImageVaultFiles/id_22172/cf_559/TR V_2012_korr-Sista.PDF

I LB är det alltid lätt svenskt nummer 2. I LA finns det två program att välja mellan och i MSV och Svår klass finns det ännu fler alternativ. Arrangören väljer då vilket av dessa program som det ska vara i respektive klass och skriver in i tävlingens proposition (i TDB) vad som gäller just på den tävlingen.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
355
Senast: Cactus
·
Dressyr Hej! Det börjar närma sig min fösta klass i LB:1 i dressyr men även min första tävling utan med min medryttarhäst. Och nervositeten...
Svar
6
· Visningar
2 842
Senast: Amanda_F
·
Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur...
2
Svar
20
· Visningar
4 676
Senast: kryddelydd
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 858
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar