Dressyrkavaj

malinsky

Trådstartare
Någon som har tips och förslag på tävlingskavaj som inte kostar så inåt skogen mycket?

Jag inser att jag inte har råd med tex Pikeur, men det måste väl ändå finnas dressyrkavajer som håller sig inom mer "normala" prisramar? Eller?

Tips och bilder tack! :D

Sv: Dressyrkavaj

Jag gillar min kavaj o den kostade inte så fasligt mycket (runt 1000-lappen), men märket är Hawthorne (köpt på Hööks) o det är jag iofs inte säker på om det finns längre..?

Hittar ingen bra bild nu, men här är en, jag till höger.

Har en från Jops också som kostade typ 200 kr ( :D ) men eftersom den är för stor ska jag inte säga så mycket om passformen, hade ju varit mycket bättre om det varit i rätt storlek.. ;)

Jag har en equipage, kostade runt 800kr.
Finns återförsäljare överallt, sök på nätet.
Har tyvärr ingen bild när jag har den på mig....
11712544.jpg

Bra tråd!
Även fast jag verkligen vill ha en Pikeur Diana, som sitter som en smäck på mig, så svider det lite i plånboken, så finns det någon kavaj som är snygg och billig så skadar det ju inte :p

Jag har en från h**ks som kostade 999kr, tycker den sitter jättebra! Har inte gillat deras tidigare men denna sorten var super :D

Har tyvärr ingen bra bild...:( men kolla deras hemsida? :idea:
16998730.jpg

Hade en billig ifrån ullared som bara kostade 3-400kr, fast passformen var inte så jättebra på den.. Bild iaf:
13545364.jpg

Jag köpte en Pikeur för 700kr har jag för mig, på hästbiten. Kanske var någon rea eller nåt.. eller så var det 1700, men jag tror inte det :crazy: :p

*snor tråden litegrann om det är OK?*

Någon som har tips på snygg, "billig" kavaj som passar folk med breda axlar, långa armar, liten byst och smal midja? Känns som att alla jag provat antingen ser urvuxna ut med ärmar som slutar en dm upp(när de passar på kroppen) eller så är de jättesäckiga(när ärmlängden räcker till)

Liknande trådar

Hundhälsa Min ena hund har ju kliat sig lite till och från i många år vilklket gjort att jag trott hon haft lite kvalsterallergi. Hon kliar sig...
Svar
10
· Visningar
1 128
Senast: Diabetikern
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
711
Senast: Glimra
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
759
Senast: Oknytt
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
899

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • FÅRtråden
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar