JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyrhäst dog på framridningsbana
Moderator
Hästnyheter
18-åriga Consensus, som tidigare har gått fyrstjärnig fälttävlan, dog på tävling i helgen. Naturliga orsaker låg bakom dödsfallet...
Hästnyheter
Nu är de tyska landslagen i de tre OS-grenarna hoppning, dressyr och fälttävlan klara. Inte helt oväntat finns SWB-valacken Fibonacci...
Hästnyheter
Spanska OS-ryttaren Beatriz Ferrer-Salats häst Sir Radjah dog på väg hem från tävlingarna i Genève där de var trea i küren. Hästen...
Hästnyheter
När dressyrens världscup drog till Stuttgart blev det ännu ett möte mellan det tyska landslagets två giganter, den svarte kungen...
Donald Trumps andra presidentperiod (2)
Samhälle Jag har sett klipp från Fox där tullarna nämns, men det är väl förmodligen pyttelite (om det inte är en positiv spin på det). Men det är...
EmmaBovary
Alldeles nyss
Svar: 551
Visningar: 21 973
Allmänt
Emojis
Tjatter Mina har inslag av stickers… Och rosetten kan jag inte kom ha ihåg att jag nånsin har använt. 😅
Iamia
2 minuter sedan
Norrsken
Fritid Min norrskens app har gått bananas senaste tiden med norrskens notiser men det har inte gått o se något någon gång :(
WildHorse
5 minuter sedan