JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
OS-medaljörens häst död i kolik
Moderator
Hästnyheter
Martin Fuchs OS- och EM-häst Clooney 51 drabbades på torsdagskvällen av kolik och opererades. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Let it Bee, som gick OS 2016 för Kanada, föll ner död mellan två hinder i terrängen på fredagen under Burnham Markets internationella...
Hästnyheter
Lancet, som ingick i Storbritanniens landslag tillsammans med Emma Hindle under många år, är död. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Årets upplaga av galoppeventet Cheltenham Festival i Storbritannien fick ett sorgligt utfall. Inte mindre än sex hästar dog av...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras En bekant till mig hade en reggad blå schäfer för många år sedan. Hon såg ut som en vanlig schäfer men med blå sadel och blå näsa...
Lyan
4 minuter sedan
Svar: 1 707
Visningar: 165 502
Hund
Vinthund som gårdshund?
Hundavel & Ras Jag tänker en berner (hälsan?), keeshond, golden, eurasier... I större variationer kanske en newfoundland eller St bernard?
Sel
11 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 511
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det blir nog att jag satsar på det ändå. Allt borde vara färdigpackat nu. Vaknar 4:30, räknar med att kunna gå ut genom dörren senast kl...
Red_Chili
57 minuter sedan
Svar: 934
Visningar: 52 787
Hund