Det är 15 kvar men två länder med fyra ryttare som bara kan ha tre med.Har väl bara varit 15 än och Therese är tvåa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är 15 kvar men två länder med fyra ryttare som bara kan ha tre med.Har väl bara varit 15 än och Therese är tvåa?
Skönt då (men kanske lite märklig regel?)Nu är Therese klar för kür! De verkar ha missat hos kommentatorerna att både Danmark och Tyskland har 4 ryttare kvar men bara 3 som får rida kür. Bra pålästa.
Men som vanligt verkar experterna inte ha koll på dessa regler... För hon kanske kommer på 17e plats om alla slår henne sa ju GB nu. Visst, det kan ju stämma. Men nu var ju frågan ang kürplatserna.Om jag räknat rätt kommer hon med.
Har väl bara varit 15 än och Therese är tvåa?
Jaha! Visste inte att det var begränsade. Lät inte så av kommentatorerna nyss?
Det brukar vara så på mästerskapen, kommentatorerna ska man inte lita för mycket påJaha! Visste inte att det var begränsade. Lät inte så av kommentatorerna nyss?
Storbritannien har bara tre ryttare kvar, deras fjärde kom inte med till specialenJo, men tre ekipage försvinner; Danmark, Tyskland och Storbritannien.
Jag glömmer helt av sånna regler mellan varje mästerskap, men skönt att hon är säker för küren i alla fall.Det brukar vara så på mästerskapen, kommentatorerna ska man inte lita för mycket på
Storbritannien har bara tre ryttare kvar, deras fjärde kom inte med till specialen
Storbritannien har bara tre ryttare kvar, deras fjärde kom inte med till specialen
Det gjorde du!Men jag räknade rätt iaf. :P
Jo så är det. Men sen när har folk koll?Det gjorde du!
Bo verkar inte heller ha koll på reglerna, nu blir jag ju helt nervös, ÄR det inte så längre att bara tre får rida per nation?
Kommer få andas i en papperspåse innan det här är slut.
Haha ja jag fick en känsla vid något tillfälle igår att de satt och följde oss lika noga som vi följde demJag tänker mig att någon i produktionen sitter och läser det vi skriver här inne. SÅ HEJ PRODUKTIONEN, DET FINNS FÖRBÄTTRINGSPOTENTIAL
Det är så undermåligt att de som ska kommentera som experter inte ens är pålästa! Jag skäms lite.Jo så är det. Men sen när har folk koll?
Haha ja jag fick en känsla vid något tillfälle igår att de satt och följde oss lika noga som vi följde dem