Dressyr-VM i Herning

Ikke dressur, men sitter ser freestyle for voltige lag, og Team GB burde få minus poeng for cultural appropriation. Det var så utrolig smakløst.

Är det bara jag som blir så ohyggligt ledsen under dressyr när kommentatorer inte ens kan påpeka något så enkelt som att en ryttare rycker i munnen? Hela Oatly-ritten var "oj nu rinner han iväg lite för henne" när det hängs i hästens mun som om det var en sista livlina. Hur ska man någonsin komma framåt när man trivialiserar dåligt beteende?

Precis kommit hem och har kollat på Therese och Dante! Jag tycker det var en väldigt fin ritt, inledningen var ju strålande med den ökade traven och sen ganska jämnt och fi t hela vägen igenom. Även om det var en del småmissar så på det hela taget en fint genomförd special.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 873
Senast: lizan
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Johanna Due Boje och Malin Wahlkamp-Nilsson gjorde dyrbara missar i sina program. Therese Nilshagen på Dante Weltino och Patrik Kittel...
Svar
0
· Visningar
390
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det började skakigt för Sveriges dressyrlandslag när de blev av med rutinerade Patrik Kittel med bara dagar till start. Men Antonia...
Svar
0
· Visningar
617
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Patrik Kittel, Therese Nilshagen, Antonia Ramel och Juliette Ramel, samt reserven Rose Mathisen. Det är Sveriges trupp till dressyr-EM.
Svar
0
· Visningar
583
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama