dressyr tränare i stockholm

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

annapanna91

Är de nån som vet nån/några dressyr tränare som kommer hem till en på privatlektion? Ge gärna namn,hemsidor mm.

Sv: dressyr tränare i stockholm

Man får inte göra reklam i trådar....

Ja det finns. Men man måste ofta ha en liten grupp, så att inte tränaren åker för en enda person, det gör nog inte många. (tja beror kanske på vad man är beredd att betala förstås)

Vi hade förr tränare som kom till vår gård, men då var ett gäng grannar med, vi var de enda som hade ridvolt så det blev hos oss träningarna hölls. Man får prata med folk omkring och försöka enas om förutsättningarna och sen kontakta tränare man är intresserad av.

Nu har vi ju ridhus till det här stallet, så då är det lättare att locka tränare, förstås. Men fortfarande behöver man vara några stycken förstås. Så vi har det bra, tränaren kommer. Vi har t o m haft flera attt välja på som kommit till ridhuset. (Nu bara en och det är vår tränare, eftersom numera får inga andra vara i ridhuset, vi är mycket bortskämda på det sättet man rider ofta ensam)

Prata med folk omkring dej ang tips. Hör med anläggningar i närheten, åk och titta på träningar, ofta kan de tänka sej att komma i samband med att de har en grupp på en anläggning tex, om det är nära.

Senast ändrad av en moderator:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
213
Senast: Mabuse
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: MiniLi
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 856
Senast: Miiikaela_
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 846
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden II