Dressyr Ryttar Test !

Z

zoowie

Jag skall tävla den nya tävlingsformen DRESSYR RYTTAR TEST i helgen..MEN jag vet att man skall rida 2 på banan samtidigt åh då blir ju allt fel eftersom om man rider 2:a (efter den första) så kommer ju min t.ex. halt bli helt fel om h*n framför gör halt vid E så kommer jag att göra halt lite innan E...Hur går detta till egentligen ??
:confused: :confused:
Tacksam för svar!!

Sv: Dressyr Ryttar Test !

Men det är ingen fara, för din halt ska hamna efter...Jag har ridit med 4 ryttare, och då gjorde alla halt efter mig....!!!

När ja gjorde det så har jag för mig att vi red åt varsitt håll.. typ som en spegelritt ? eller så har jag drömt det ?

Mandy_Loves_Vera skrev:
När ja gjorde det så har jag för mig att vi red åt varsitt håll.. typ som en spegelritt ? eller så har jag drömt det ?

Kadrilj? :p

Liknande trådar

Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
851
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
994
Senast: Sirap
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 639
Senast: Cambrie
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 472
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar